Sidor

lördag 29 januari 2011

Min kompis Garmin...

...310XT håller koll på var, när, hur jag tränar och säkert lite till :). Håller just nu på att njuta när dagens träning laddas över till PC:n. Finns bara en sak att säga om det - asfränt :)! Hoppsan visst klart nu. Då ska vi se...distans 5,2 km...290kcal brända...höjdstigning 19m...puls max 177 medel 153...bästa kilometertid 5,19 och sluttid 28,20! Vad mer skulle jag kunna önska av ett armbandsur?! Ja visst ja - den visar både på karta och Google Maps precis vart jag sprungit ;). Sluttiden innebär teoretiskt att jag skulle kunna springa milen på 54,20 minuter om jag klarar att hålla samma tempo. Känns som jag har ett nytt mål nu när januariutmaningen är klar :).

Vilken kanonlördag det varit. Efter en mjukstart i morse tog vi tag i ett efterlängtat projekt för åttaåringen i familjen - en loftsäng. Vi hann längre än vad jag vågat hoppas på i dag och i morgon är ju som bekant en annan dag ;).

Hoppas ni alla får en bra lördagkväll :). Mer färgfilm åt alla!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Gillar min 305 också men din modell har jag dregglat efter ett antal ggr :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med lite schyssta grejer :)! /Affe

    SvaraRadera