Sidor

torsdag 13 januari 2011

Starkare för varje...

...dag känns det som. Eller sitter det i skallen? Detta tål att tänkas på både en och två gånger.

Efter en hotellnatt med dålig sömn var det riktigt skönt att starta dagen i gymet. Körde inte ett fullt Fustrapass men fick igång pulsen bra ändå. Det blev 10 min löpning på bandet och 2 ggr 15 reps mage, lår och axlar.

Middagen var absolut inte i sann Fustraanda...men med lite påhittighet kan man göra det bästa av situationen ;). Förrätten var typ parmaskinka och lite frukttärningar så det lät jag slinka ner. Till huvudrätt var det en underbar torskbit och jag hoppade potatisen och bad kyparen om en skål Keso och det fick jag men han såg lite fundersam ut :). Kan tala om att det blev en suverän kombination. Efterrätten dröjde en stund och det passade perfekt för då kunde jag beställa in en skål Keso till så var kvällsmålet avbockat!

Nu är det full fart på konferens dag två.

Hoppas alla får en skön dag med utrymme för lite hälsotankar :)!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar