Sidor

måndag 3 januari 2011

Träningsvärk ser det...

...ut som att det bara är att vänja sig vid. Hade grymma känningar i morse efter gårdagens skidåkning och fyra övningar från #PoWorkout. Kändes fortfarande en del när jag klev in på gymet efter jobbet så det är nog bara att bita ihop och finna sig i denna nya känsla...;). Annat som är nytt är kosthållningen och jag har kämpat hårt idag med att få i mig allt och än så länge har det gått bra. Lite märkligt kändes det att dra i sig en burk Kesella till niofikat imorse och 200 gram Keso till eftermiddagsfikat. Men allt går om man bara vill har jag hört ;).

Dagens träning: Enligt Fustras Schema (så gott det gick). Träningen gick ok tycker jag bortsett från att det var kö (som vanligt) till löpbandet så vid andra cardiopasset fick det bli cykling för att inte tappa tempo och puls. Maxade på 164 och snittade på "ynka" 127 under passet. Varvade core, armar och ben och känner redan att det blir en dag med träningsvärk i morgon med ;)!

God kväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: