Sidor

torsdag 6 januari 2011

Känns bra i..

...kroppen. Träningsvärken börjar faktiskt plana ut och vågen visar trend nedåt.

Idag är det dags för lite födelsedagsbjudning och det blir spännande att se om de lite mer långväga gästerna tar sig fram i snövädret. Hoppas de inte ger sig ut om de känner sig osäkra på väglaget!

Missar gymet även idag så jag får vara lite uppfinningsrik även idag. Snöskottning har hittills varit med på schemat men kan nog inte riktigt räknas in i dagens program pga. den mediokra pulsen jag kom upp i. Kunde inte låta bli att spänna på mig pulsklockan innan skottningen och resultatet blev en halvtimmes skottning med en maxpuls på 128 och en snittpuls på endast 107...Vet att det kommer bli utmaning senare idag på både chins och övningar från PoWorkout och det är ju lite "bonusträning" :).

Nedan en bild på dagens "Fustralunch". Till middag idag blir det min valfria måltid denna vecka. Det blir Beuf Bourguignon som jag vet är hysteriskt god :)!




Nu lite skidor på tv innan gästerna kommer. Ha en skön trettondag!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: