Sidor

tisdag 18 januari 2011

Annorlunda känsla...

...att dagens träning var avklarad innan solen hade gått upp.

Tight schema idag, med bl.a. efterlängtad föreläsning med Pasi Salonen på GIH, gjorde att enda chansen till ett träningspass var tidigt nu på morgonen. Förberedde i går kväll genom att lägga fram löpargrejer bredvid sängen så att det bara var att hoppa i kläderna och sticka ut. Gick över förväntan tycker jag. En snabb espresso och sedan iväg. Var hemma igen strax före sex för att kunna göra frukost och väcka resten av familjen :).

Dagens träning blev 3,2 km löpning i 20 min lugnt tempo. Därefter ett pass "platt mage" från #PoWorkout. Maxpuls under löpningen på 171 och ett snitt på 154. Träningen inte helt i linje med januariutmaningen men som jag tidigare sagt och som jag tror kommer från Itrim "den bästa träningen är den som blir av" :)!

Ha en skön dag


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag är mycket imponerad av Din uthållighet.

    SvaraRadera