Sidor

tisdag 25 januari 2011

Morgonlöpningen...

...var skön trots en usel natt som innehöll lite väl många störningsmoment...Det var nog räddningen för mitt morgonhumör att jag gav mig ut på 3,2:an. Det var hur fränt som helst med nya pulsklockan när jag kunde tävla med/mot min nya virtuella kompis som idag var mig själv eftersom jag sprang samma runda som igår. Förbättrade mig med drygt en halv minut eftersom jag testade lite intervaller en stund. Ny upplevelse för mig :). Kan tyckas lite overkill med en så lyxig klocka till den nivå jag tränar på nu. Målet är ju dock att nå högre nivåer och även använda den vida andra aktiviteter än löpning (rättfärdigar jag det hela med...;)).

Nu följa till skolan och sedan arbete.

Ha en skön dag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar