Sidor

måndag 24 januari 2011

Ramlösan...

...med smak av Svarta Vinbär som dök upp hemma på förhandsvisning häromdagen var som jag skrev tidigare riktigt god. Det var ju också tur att jag fick två flaskor eftersom den ena försvann i ett vips när åttaåringen i familjen fick syn på den. Riktigt roligt när barnen gillar något med bubblor som inte är fullpreppade med socker eller sötningsmedel. Att det var en snygg flaska kan nog också ha gjort sitt till för att väcka intresset :).




Flera inlägg har det blivit idag och det kan jag tacka vädret för eftersom det varit lite stökigt i busstrafiken, i alla fall där jag åkt...

Känns fortfarande schysst att vara igång med morgonträningen. Det blir liksom bra schvung på dagen :). Känns som man varit igång bra länge när jag kommer till jobbet.

Hittade en intressant artikel om #MarathonMia i senaste numret av Runner's Magazine. Kolla gärna in hennes bedrifter i tidningen eller på hennes blog!

Nu landar bussen där jag ska av så det är färdigbloggat för denna gång. Nu ska det vintergrillas :). Synd att Ramlösan är slut...;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: