Sidor

onsdag 6 april 2011

Avgörande för att...

...jag kom ut på en liten löprunda i kväll var att en kollega ringde från Hammarbybacken och det var inte slalom han ville berätta att han åkte. Nej han körde backträning, alltså löpning upp och ner. Jag blev faktiskt ganska avis och tänkte att jag med måste unna mig lite träning. Har faktiskt vilat i två dagar och det gjorde gott för knät som jag inte hade några känningar alls av på halvmilen ikväll. Trots att jag var så trött så jag nästan sluddrade när jag nattade barn så kom jag ut och det var så himla skönt :)! Tror jag kommer sova riktigt sött i natt. Glad att jag blev frestad av Johan och unnade mig lite frisk luft.

Idag sprang jag inte mot klockan utan tänkte att det fick ta den tid det gjorde. Kändes faktiskt helt ok och jag tror det är lite mer sånt jag måste prova på för att sedan bestämma pass där jag ska förbättra min tid på olika distanser.

Känner att John Blund knackar på så det är bäst att sluta skriva.

Ha en fortsatt skön onsdagskväll ni som orkar ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar