Sidor

måndag 4 april 2011

Skruvar upp nivån...

...litegrann och hoppas att jag kanske hittar en träningsform som ger mig den variation som jag behöver för att få lite ordning på bl.a. mina knän. Har alltså anmält mig till ett prova-på-pass med NMT - Nordic Military Training. Blev jäkligt sugen på att testa efter att ha läst lite om det och MarathonMia skrev att det var dags för prova-på-pass redan nu 16:e april.

Inte alltför längesedan jag stapplade in på Itrim och skrev in mig men det har ju trots allt hänt en del sedan dess. Gått ner ca 15-16 kilo och håller vikten. Mina dåliga värden har blivit helt normala. Jag är piggare och klarar att springa milen under en timme. Måste alltså vara dags att skruva upp nivån lite och testa något nytt...;). Kan dock vara bra att det finns en Basicnivå på NMT. Ja spännande ska det bli hur som helst tänker jag lite ödmjukt :). Om det är bra eller dåligt det vet jag inte...vi får vänta och se...:)

Ha en skön måndagskväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar