Sidor

tisdag 26 april 2011

Om en och en halv...

...timme är det dags för NMT-träning. Har redan lite höjd puls inför det. Kan vara för att det är okänt, jag vet inte riktigt vad som ska hända på passet mer än att det kommer bli sjukt ansträngande. Ett "grispass" som en kollega till mig skulle uttrycka det.

Har ätit ordentligt idag och precis nu stoppat i mig 5 dl yoghurt naturell, 3 knäckebrödskivor och en banan så att jag har lite att ta av ;).


Återkommer med hur det var på passet...

Ha en skön tisdagskväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Lycka till och berätta allt sen - är sjukt nyfiken (inte minst på hur träningsvärken blir sen)! Min bootcamp börjar om en vecka... Gulp! :)

    Susanna

    SvaraRadera
  2. Tack Susanna. Det var ett grymt pass...:) ska skriva en bloggpost strax...fokus på armar och kondition idag. Får nog ha tangentbordet på golvet i morgon för jag får nog inte upp armarna på skrivbordet...;) /Affe

    SvaraRadera