Sidor

måndag 18 april 2011

Måste slänga in...

...några korta rader.

Har fortfarande grym känning i lår och till viss del bak efter lördagens pass med NMT på Östermalms IP. Att resa sig från kontorsstolen är en övning i sig som gör mig påmind om helgens aktiviteter. Tog faktiskt en riktig långpromenad på lunchen för att inte stelna ihop helt. Cykelturen till jobbet var superskön i det härliga vårvädret och i varje tramptag var det svårt att inte tänka NMT...;). Hade tänkt ta mig till ett Basicpass redan i morgon men jag får lov att hålla mig till nästa tisdag och hoppas låren läkt färdigt så jag kan ge dem en omgång igen ;).

Kan inte låta bli att lägga med en bild på racern jag ska hämta på torsdag :).


Bild från Cykelcity.se


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar