Sidor

tisdag 19 april 2011

Wow idag kan jag...

...gå i trappor utan att hålla i mig ;). Smärtan börjar klinga av i låren och jag utgår från att jag kan träna med NMT på tisdag nästa vecka då jag tänker hoppa på det första basicpasset. Igår fattade jag beslut om att inte gå på det första passet redan i dag. Dels för att benen inte riktigt lyder mig (smärtan kan jag ju sätta mig över ;)) och dels för att det är träff på Itrim ikväll. Har missat de två senaste gångerna så det ska bli kul att träffa gruppen igen och spännande att ställa sig på "fettvågen". Kanske faktiskt tar mig dit lite innan träffen och mäter min fysiska förmåga vilket jag inte gjort sedan jag började på Itrim i höstas.

"Har man grimma får man ko" brukade min mormor säga och min mamma säger det och nu även jag. På torsdag kommer kon i form av en cykel och igår fick jag grimman som syns på bilden nedan. Tack Johan de sitter som en handske :)!



Ha en skön tisdag

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar