Sidor

söndag 17 april 2011

Summerar helgen...

...och kommer fram till betyget MVG! Bra träning, god mat och mycket tid med familjen. Mer kan man väl knappast önska sig.

Inledde helgen med backträning i Hammarbybacken i fredags efter jobbet. Därefter dansavslutning med yngsta dottern. På kvällen en god middag med ett glas Italiensk gott rött. På lördagen var det dags för militärträningen som jag verkligen sett fram mot och det blev precis så bra som jag förväntat mig. Den absolut svåraste träningsvärk (eller träningskänsla...se tidigare blogpost i ämnet...) jag någonsin varit med om :)! Efter det hemmafix i trädgården och ännu en mycket god middag med familjen. Söndag morgon 6km stapplande jogg-/löprunda för att få någon som helst smidighet i kroppen efter militärträningen och sedan en heldag i trädgården med hela familjen samlad. Efter middagen tog vi tjejerna på en för dem ganska lång cykeltur (1 timme) som blev en jättebra avslutning på söndagen för oss alla fyra :). Bra för mig som knappt kan gå i en trappa att testa om jag klarar att cykla till jobbet i morgon ;).
Hoppas fler än jag haft en lika bra helg :).





I morgon kör jag hårt igen och längtar till torsdag då jag får nya racern. På tal om cykling så har jag en vän som gjorde en vurpa på cykeln i lördags som i alla fall får mig att inte cykla utan hjälm någon mer gång. Det var ingen rolig syn och han hade ändå hjälm på sig som tur var. Törs knappt tänka på hur det kunde ha slutat om inte den suttit på plats!

Ha en fortsatt skön helgavslutning.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar