Sidor

fredag 15 april 2011

Upp, ner och...

...sedan upp och ner igen. Riktigt tungt med Hammarbybacken. I min iver att kuta så glömde jag slå på GPS:n så jag vet inte riktigt hur långt det var men 19.28 tog det. Och kuta var väl att ta i det enda som kutade var nog ryggen det andra kan nog mest liknas vid rask promenad om ens det. Riktigt jobbigt var det i alla fall och jag fick chansen att känna på riktig mjölksyra som jag inte upplevt vid vanlig löpning ännu. Det tryckte på bra i lungtrakten men totalt sett jäkligt skönt! Vi blev fyra stycken som tyckte detta var ett bra sätt att avsluta arbetsveckan på, jag, Linda, Johan B och Johan N. Det var absolut inte sista gången detta hände. Hoppas det blir fler från jobbet som hakar på nästa gång!


Lite snö var det faktiskt kvar på sina ställen och den var verkligen att likna vid sorbetglass. Bilden nedan efter första "upp-ner" när vi är på väg upp igen.


Nu är det dags för dansavslutning för yngsta dottern och sedan fredagsmys och förberedelse för morgondagens Nordic Military Training :).

Ha en skön fredagskväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar