Sidor

torsdag 28 april 2011

Ett varmt bad...

...är vad min sargade kropp behöver. Jag lovar att jag inte överdriver när jag säger att jag faktiskt vid något tillfälle under passet med NMT längtade hem idag...! Tror att det var just då när jag låg på ca 80% av min maxpuls och tog i för kung och fosterland i någon övning som precis övergått från kondition till styrketräning. Just vid det tillfället när jag även kände att lunchen smakade bättre första gången jag hade den i munnen ;). Samtidigt skrek musklerna av smärta från passet i tisdags. Men vilken kväll, vilket gäng och alla kämpade som galningar friskt påhejade av varandra och instruktörerna. Jag skulle inte klara av att göra detta på egen hand dvs. att flytta gränsen lite, lite till för att få ut det mesta av ett träningspass. Ska bli otroligt spännande att se om kroppen kommer ur sängen i morgonbitti. Eftersom den måste så blir det säkert så ;). En annan sak som är säker är att det blir träningsfritt i morgon. Men på tisdag är det dags för NMT igen - skam den som ger sig ;).

Ha en skön torsdagskväll. Nu hoppar jag i badet!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar