Sidor

fredag 1 april 2011

Små lätta steg...

...i ett lugnt behagligt 6.30-tempo. Trots det och bara 3,2 km så infann sig den där härliga känslan av kroppens egna kemikalier som sprider lugn och harmoni. Kunde inte hålla mig längre utan bestämde mig för att ta det lugnt och fint pga. de senaste dagarnas hosta som nu nästan är helt bort och inte ens gjorde sig påmind under den korta rundan :). Lite påmind blev jag dock av känningar i vänster knä...nu får det bli lite styrketräning för ben framöver...Ska även styra om rundorna med inlägg av stretchövningar. Tror nog att kroppen kan må ganska bra av det.

Testade att sträcka lite mer på mig efter tips på MarathonMias löparskola och det kändes riktigt bra. Blev lite mer spänst i steget :).

Kunde inte heller låta bli att ge magen en omgång "Platt mage" med PoWorkout när jag kom hem.

Nu fredagskväll med lite soffhäng!

Ha en skön fredagskväll

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar