Sidor

onsdag 13 april 2011

Gjorde precis något...

...helt crazy! Förut hade jag nog inte tyckt det var så galet men idag känns det jättebusigt ;). Jag fick en stund för mig själv medan jag väntar på dottern som är på gymnastik och då gick jag och köpte en Coca-Cola och en påse jordnötter och bara satt och myste med. Ja det blir faktiskt lite busigt när det inte känns riktigt legitimt. Vet inte riktigt varför jag gjorde det och om det är bra eller dåligt vet jag inte...;). En sak vet jag i alla fall och det är att det är inte ofta detta kommer att hända igen!

I morgon är en annan dag och den kommer att vara träningsfri för på fredag blir det lite backträning och på lördag är det äntligen dags att testa på Nordic Military Training :).

Ha en skön onsdagkväll!




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Inspirerande att läsa om din löpning Affe. Jag håll på några år som ungdomsledare i kanot (racingkajak). På vintrarna hade vi löparskola med ungdomarna - att paddla racingkajak har faktiskt ganska mycket likheter med sprint- och medeldistanslöpning. På köpet fick man då att den egna löpningen fick sig ett bra lyft och jag har fortsatt hålla det vid liv.
    Passar därför på att bolla över hur det går för mig för tillfället. Har också satt upp mål och även en radda delmål. Klarade första delmålet i tisdags (3 km under 13:30). /Magnus

    SvaraRadera
  2. Snyggt Magnus! Visst är det kul att sätta upp mål och tävla med sig själv?! Jag har svårt att låta bli faktiskt.

    SvaraRadera