Sidor

söndag 10 april 2011

Ska ta och slå till...

...med en söndagsgrillning. Vilket väder, vilken dag. Hann knappt vakna innan jag surfade in på TEC:s hemsida för att se hur det låg till för Anna G och MarathonMia på deras helt otroliga insats med 100 miles löpning. Anna gick in som tvåa! Och MarathonMia hade otur och bytte distans till 75 miles. Vilka kämpar! Jag är så himla imponerad över vad det går att åstadkomma med kroppen sim redskap. Visst en del psyke är också inblandat i en sådan här prestation.

Min egna prestationer i dag var mer blygsamma och jag testade på lite enkel intervallträning när mina tjejer var på Hästis. Kändes helt ok och knäna vara med mig :).

Mekat mc och tyvärr inte landat med det utan nu blir det verkstad...Även en del trädgårdsarbete har varit med på schemat idag för nu är det faktiskt vår :)!

Nu blir det grillade köttfärsbiffar med cole slawsallad och lite rödtjut :)

Ha en skön söndagskväll


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar