Sidor

fredag 22 april 2011

Det blev sex...

...grabbar på premiärturen i dag. Ca 35 km trampade vi och det var riktigt schysst. Duggregnet övergick till torrväder och efter en stund infann sig ett härligt påskväder. Riktigt fint blev det när kaffet kom fram när vi 1h och 25min senare var tillbaka hemma hos Johan.

En riktig fröjd att cykla racer måste jag säga. Kommer att ha duktiga känningar i baken i morgon. Känner redan nu att vissa kroppsdelar inte alls är vana vid cykling "på riktigt". Om några veckor och ett antal mil i benen och ryggen är jag säker på att det kommer kännas annorlunda :).

Kan ju inte säga att jag låg i täten direkt utan kommer nog att ha utsikten som bilden nedan visar ett tag framöver ;).


Det strålande vädret inbjuder faktiskt till en picnic om ett tag. Ska ta och samla mig i solstolen en stund innan vi ger oss av :).

I morgon cykelfritt. Får se om det kanske blir en löprunda eller om påskafton får bli i dekadansens tecken ;).

Önskar alla en glad påsk

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar