Sidor

lördag 9 april 2011

Svetten fullkomligen...

...pumpar ut ur kroppen. Jag är lite yr, glad men framförallt tacksam :).

Messade Per igår em med en chansning på löparsällskap idag på morgonen. Han var inte långsam på att fatta ett bra beslut ;).


06.54 stack vi iväg ner över Enskedefältet mot Svedmyra och Stureby vidare mot Bandhagen och sedan hem igen. Vilken morgon och med soluppgången som följeslagare :). Blev inte fullt milen men 9 km fick jag i alla fall ihop. Snittpuls på 165 bpm och ett tempo på 5.41. Både stolt och nöjd med det. Riktigt trevligt att springa med sällskap.

Kunde inte låta bli att tänka på dem som idag springer TEC. Håller en extra tumme för min tidigare kollega Anna som har premiär på loppet idag. Vilken grej - kör hårt! Mina egna löpsteg blev lättare nu på morgonen när jag tänkte på vad deltagarna i TEC har framför sig det närmaste dygnet...!

Det satt fint med en Espresso ute på altanen efter rundan. Jag förklarar härmed våren kommen :).



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar