Sidor

onsdag 20 april 2011

Soluppgång blev det...

...kanske men inte hade jag beställt duggregn till det! Egentligen spelade det ingen roll för det var hur skönt som helst på morgonen med kortbyxepremiär :).

Tog bara en kort återhämtningsjogg på 3 km och det räckte för att konstatera att läkningsprocessen i låren går fint eftersom det inte var några problem att hålla ett 5,30-tempo hela vägen. Det gick inte i söndags...;).


Huvudbonad på trots kortbyxor ;)

Ha en skön onsdag

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hejjahejja, morgonpass - och då helst löpning, är verkligen bästa starten på dagen! Så du har vågat dig på kortbrallor, jag har inte kommit dit än men kanske den utlovade värmeböljan i påsk får mig att kasta vintertajtsen..
    Ha en riktigt skön påsk Affe och hälsa familjen!

    //A.

    SvaraRadera
  2. Tack för påskhälsning och hejarop :). Ja morgonlöpning är riktigt schysst. Dock skönare när det inte känns som någon slagit mig med hammare på låren. NMT-passet i lördags var verkligen något utöver det jag är van vid. Hoppas du med får en skön påsk :). Litet spännande att inte riktigt vara säker på till vem jag skriver men gissar att det är min gamla kollega och ultraidol :)!? Om inte så hoppas jag i alla fall att "A" får en skön påsk! I morgon blir det vadderade kortbrallor för då ska nya racern hämtas :) :). /Affe

    SvaraRadera